Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

15 Ağustos 2016 Pazartesi

YOK

Bu son isyanım sonrası yok,
Yenik düştüm hayata çaresi yok,
Elimde bir ben vardım, beni de aldı kader,
Dünü yok, bu günü yok, yarını yok…


Bu son isyanım sonrası yok,
Kaybettim her şeyimi geri dönüş yok,
Son bir ümitti işte, tamam oldu dedirten,
İmkanı yok, zamanı yok, yolu yok…

Bu son isyanım sonrası yok,
Benliğimi kaybettim bir ümidim yok,
İyi gün dostlarım hani nerdeler?
O yok, bu yok, kimse yok…

Bu son isyanım sonrası yok,
Hayatın sonu geldi, yaşayacak zaman yok,
Bundan sonra teselli neye yarar?
Teselli edilen yok, teselli yok…

Bu son isyanım sonrası yok,
Yenik düştüm hayata çaresi yok,
Elimde bir ben vardım beni de aldı kader;
Dünüm yok, bu günüm yok, yarınım yok…

E®TUNÇ ÇELİK

Hiç yorum yok: