Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

28 Nisan 2016 Perşembe

GÜNAHKAR



Artık hissetmiyorum acıyı. Her yanım kan revan içinde, ama acı yok. Hissizlik tüm bedenimi sarmış. Ayrı ayrı acılarım oldu dönem dönem. Yıllardır yitirdiklerim, kaybettiklerim ve kurtulduklarım;  Ama şimdi acı yok. Hissiz bir beden içine hapsolmuş bir ruhum artık. Hiç bir yara acıtmıyor artık canımı. Bu hissizlik ölüm gibi; Tepkisiz, sessiz ve soğuk. Beklentinin ve umudun olmadığı, kapkaranlık ve sonu olmayan bir boşluk gibi.

          Acımıyor artık yaralarım. Her dokunduğun yerinde bedenimin, ayrı ayrı acıları olurdu ya! Artık yok en ufak bir sızı bile. Ne güzel aslında bu hissizlik bir bilsen. Kanasan bile acımıyorsun, üzülmüyorsun, tasa etmiyorsun, umursamıyorsun. Biraz sonrasına ait kuşkun da yok, korkunda. Ne tarafa daha yakınım bilmiyorum! Durduğum yer hayatın ne tarafında? Tam ortasında bir yerlerdemiyim; Yoksa tutunamayacak kadar ucundamıyım? Her şey önemini yitirdikten sonra daha iyi anlıyor insan. Aslında her şey ne kadar boş ve anlamsız. Korkular, mutsuzluklar, huzursuz bekleyişler, sorular, sorunlar, acabalar, ihtimaller, olumsuzlukar. Artık acıtmıyor, ve korkutmuyor hiç bir şey. 
          Ölüm gibi dedim ya! Aslında öyle güzel bir his ki. Anlatmaya kalksam anlatamam verdiği huzuru. Ölümün soğuk olduğunu biliriz hep, o zaman bu huzur neden? Yoksa ölümü soğuklaştıran şey kendi günahlarımız mı? Günahların gölgesinde yaşamlarımız, ölümün huzurundanda mı uzaklaştırıyor yoksa bizleri? Bende bu kadar çok günahla Allahın karşısına nasıl çıkacağımı düşünüyorum. "Allahım; gazabına olan korkum, ölümün huzurunu tatmama engel oluyor. Beni bana bırakma ne olur! Yalvarıyorum...


E®tunç ÇELİK

Hiç yorum yok: