Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

2 Şubat 2007 Cuma

ÖLENE DEK


Elimde olsaydı eğer;
Bütün yanlışları doğru yapardım.
Ağlayanı güldürür,
Umutsuzu umutlandırırdım.
Yeri göğü bir ederdim elimde olsaydı.
Birde seni hiç ayırmazdım yanımdan…

Bir dal olurdum tutmak istediğinde,
Bir gülüş olurdum gülmek istediğinde,
Her şeyden sıkılıp gitmek istediğinde;
Sonu olmayan yolun olurdum…

Dünyayı sana verirdim.
Dağları, denizleri, gölleri.
Görmek istediğin tüm güzellikleri;
Tek tek sunardım emrine ve kendimi.
Ah birde yeminli olmasaydım varya;
İşte o zaman ölene dek severdim seni…

E®TUNÇ ÇELİK

Hiç yorum yok: