Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

10 Ekim 2016 Pazartesi

Buruk

Bir yanım hep buruk benim.

Bir yanım hep buruk benim.
Ne tas tamam sevinçlerim olur bundan böyle;
Ne de, tadı olur mutluluklarımın.
Yarım yamalak, yaşandığı kadar yaşarım işte.
Yani anlayacağın, kalmadı tadım tuzum.
Ne kadar doldursam da içimdeki boşluğu,
Boşa koysam dolmaz, doluya koysam almaz bundan sonra.
İçime atar yangınlarımı, yandığı kadar yanarım işte.
Yani anlayacağın, kalmadı külüm dumanım.

Bir yanım hep buruk benim.
Ne arayan soranım; Ne tanıyanım olur bundan sonra.
Ne de, anlamı olur sevinçlerimin.
Doyasıya olmasa da, olduğu kadar tadarım işte.
Yani anlayacağın, kalmadı beklentim umudum.
Ne kadar dağlasam da içimde yaraları, fitil tutmaz.
Sebepsizim bundan sonra.
İçimi kanata kanata, bende ben kaldığı kadar işte.
Yani anlayacağın, kalmadı çarem umarım.

Bir yanım hep buruk benim.
Ne bir beklentim, ne bir isteğim olur bundan böyle.
Ne de, sıkı sıkı sarılacağım sebeplerim.
Sebepsiz, hedefsiz, gittiği kadar giderim işte.
Yani anlayacağın, kalmadı değer, ederim.
Ne kadar yürüsemde düşüp kendi ardıma,
Ne yollar biter, ne çilem biter bundan sonra.
Avucuma alır güneşlerimi, bir gün batarım işte.
Yani anlayacağın, kalmadı günüm aydınım.

Bir yanım, hep buruk benim...

E®TUNÇ ÇELİK

Hiç yorum yok: