Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

20 Temmuz 2016 Çarşamba

BANA KÂR KALAN


Günler ne kadar hızlı geçiyor. Bir hayat tükeniyor gözlerimin önünde, her yeni gün bir umut vermekten çok uzak şimdi.


Uyandığım o masmavi sabahlar çok gerilerde, hayalini kurduğum her ne ise kaçmakta benden. Bu hayatı yaşamaya çalışmak, onu kendine uydurmaya çabalamak ne kadar boş. Bir söz var ya; “ Hayat silgisiz resim yapabilme sanatıdır.” Diye… Oysa benim tamamlanmamış karalamalardan başka resmim olmadı hiçbir zaman. Hızla tükenen zaman içindeki o koşturmaca, hayatın ne anlama geldiğini bilmeden, ona kendimce yüklediğim anlamlar arasında, hatalı seçimler yapmakla geçti yıllar!!! Yıllarca aradım, neyi aradığımı bilmeden beklide. O kadar çok zamanımı aldı ki aslında aradığımın kendim olduğum. Arayışlar, arayışlar, arayışlar… Bulduğunu sandığın anlarda, yanıldığını yüzüne vuran gerçekler. Hatalar, yanılgılar ve aldığımı düşündüğüm dersler kâr kaldı yanıma.

Hiç yorum yok: