Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

10 Mayıs 2007 Perşembe

BULAMADIM


Seni anlatmak istedim şu birkaç satırla;
Fakat bulamadım seni anlatacak kelimeleri,
Güzelliğini satırlarla anlatmak çok zormuş,
Nerden başlayacağımı bulamadım;


Seni anlatabilmek için…
Önce gözlerini anlatmak istedim,
Fakat o gözlerin öyle güzeldi ki,
O bakışlarını anlatamadım bir türlü,
Sonra saçlarını anlatırım diye düşündüm,
Fakat denizlerin azgın dalgaları,
Saçlarının yanında sönük kaldı…
Ellerini, yüzünü anlatmak istedim;
Gökteki meleklere benzetmek istedim seni,
Fakat onların güzelliği yetmedi seni anlatmaya.
Sonra vazgeçtim,
Seni başka şeylerle anlatmaktan,
Güzelliğini hiçbir şeyle kıyaslayamadım,
Öyle güzel ve tatlıydın ki sen…
Seni senden başka hiçbir yerde bulamadım…

E®TUNÇ ÇELİK

Hiç yorum yok: