Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

17 Ağustos 2006 Perşembe

ÖL DE ÖLEYİM

Bu kadar yargısız infazmı olur?
Gönül bu; Sevmişse ben ne deyim.
Kanun sensin, Hâkim sensin, Cellât sen.
Cezam neyse kes gitsin, bende bileyim.


Unutmak mı kolaydır, silebilmek mi?
Ne halin varsa gör. Diyebilmek mi?
Şeklini, şemalini, o gözlerini;
Silebilmek kolaysa, silde göreyim.

Hakkım yokmuş demek ki, sevmek yasakmış bana,
Hem zaten ben kimim ki; Aşık olacak sana?
Bendeki de kalp değil, kan basan bir makina,
Engellemek kolaysa “DUR” de göreyim.

Beni hiç dinlemez ki, kulak vermez sözüme.
Sevme desem hikâye, yapma desem hikâye.
Bana demesi kolay, sen kendin de bir dene;
Söküp atmak kolaysa sen at göreyim.

Demem o ki olmuyor! Anlamıyor işte kalp.
Sevmek mi lanet olsun, her anı bir ızdırap.
Yaşamak suç! Nefes almak kabahat!
Uzatmaya gerek yok!... Bana öl de öleyim.
Bana öl de öleyim…

E®TUNÇ ÇELİK

Hiç yorum yok: