Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

22 Kasım 2000 Çarşamba

CANIM SENİ İSTİYOR

Gece çöktü her yana,
Karanlık sardı aydınlığın bedenini.
Ve ben huzursuz,
Bomboş, gayesiz bir bekleyişteyim…


Canım seni istiyor,
Aklım karma karışık, sarhoşum.
Parmaklarım ucundaki sigara sönmüş.
Boşalmış masamdaki bütün kadehler.
Şimdi kaderim Ankara ya gömülmüş,
Canım seni istiyor,
Seni istiyor tüm benliğim.
Yalnızlığı yaşıyorum ben yokluğunla,
Acılara alışıyorum her davranışınla,
Bir kalemde silmek. Unutmak istiyorum ama;
Yine de canım seni istiyor…

E®TUNÇ ÇELİK

Hiç yorum yok: