Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

11 Eylül 2000 Pazartesi

AĞLAMAK GELİYOR İÇİMDEN

Bir başka hüzünlü bu akşam,
Bir başka dertli.
Karanlık bir kabus gibi.
Çöküyor aydınlıklar üstüne.
Gökyüzünde parlayan ay,
Ne kadar aydınlatsa da geceyi,
Yenik düşüyor karanlığın pençesine.
Ağlamak geliyor içimden,
Hıçkırıklara boğulmak istiyorum,
Kahrolası gururum engel oluyor…

İnatla bekliyorum;
Bir gün geleceğine inandığım seni.
Bedenim buna hayır dese de.
Ruhum artık dönmez dese de.
Zaman engel oluyor,
Sensizliğe yenik düşmeme.
Ağlamak geliyor içimden,
Hıçkırıklara boğulmak istiyorum,
Kahrolası gururum engel oluyor…

Ne kadar zor olsa da ayrılık,
Dayanağım oluyor aşkım,
Senle dolu günleri düşlüyorum,
Seni düşlüyorum kollarımda,
Kalkıp sana gelmek istiyorum,
Tüm yollar uzuyor sonsuzluğa.
Ağlamak geliyor içimden,
Hıçkırıklara boğulmak istiyorum,
Kahrolası gururum engel oluyor…

E®TUNÇ ÇELİK

Hiç yorum yok: